امروزه یکی عواملی که در فروش تولیدات یک سازمان نقش بسزایی دارااست ، ارائه یک سرویس گران بها و کیفیت بالا به مشتری میباشد . در واقع یک سازمان در سه مرحله با مشتری خویش در تعامل میباشد 1- عملیات پیش از فروش 2 – عملیات فروش 3- سرویس ها بعد از فروش البته متاسفانه گهگاه سازمان ها بعداز بدست آوردن مشتری مرحله سوم که سرویس ها بعداز فروش میباشد را دور از شوخی نمی گیرند و ممکن میباشد مشتریان خویش را از دست بدهند، به‌دنبال به شما خوا‌هیم اظهار‌کرد که برای دوری از این رخداد اپلیکیشن ها چه کمکی به شما خواهند کرد


ویژگی های نرم افزار خدمات پس از فروش

درباره نرم افزار حسابداری تولیدی چه می دانید؟

رابطه برنامه حسابداری بدون‌پول و شرکت های

میباشد ,ها ,سازمان ,مشتری ,یک ,سرویس ,از فروش ,سرویس ها ,به شما ,یک سازمان ,ها بعداز

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


shavour تگ ها سئو اینجا همه چی درهمه خرید شماره مجازی وبلاگ شخصی امیررضا کریمی جویا افزار ماندگار پرسیا سایت تفریحی و سرگرمی نیو مطلب curriculum مطالب اینترنتی بیت کوین رایگان